čtvrtek 26. června 2008

Plynové kartuše v Peru

Jelikož mám plynový vařič VAR2, snažil jsem se zjistit, jak je to s kartušemi v Peru. Předpokládal jsem, že kartuše VAR v Peru koupím těžko a proto jsem se šel mrknout rovnou na stránky firmy Coleman. Pokud máte u počítače reproduktory (kdo dnes vlastně nemá), tak si to pěkně užijete. Úvodní intro se žabkami a vlky jen hemží :-) Horší to ovšem je, pokud byste se rádi dostali k informaci, jak že je to s Colemanem v Peru. Nepochodil jsem. Ze Španělska vím, že se pro VAR dají použít i kartuše MSR. Sice méně vlků, ale našel jsem distributora v Peru a sice firmu Tatoo. Jsem tedy zachráněn a nemusím kupovat benzíňáka.

A co říkají o kartuších zkušení cestovatelé:

  • Filip: Prosim te, VARove/Colemanove PB kartuse sezenes v Peru (Huaraz) bez problemu a v La Pazu v Bolivii take. Naopak jinde to nema moc cenu shanet, La Paz a Huaraz jsou spolehlive, toci se tam nejvic trekaru (ale v Arequipe bys asi take sehnal).
  • Vašča: Bombu na War (urcite myslela VAR - pozn. autora) jsme sehnali v pohode v Lime, obchod Alpamayo - ulice Larco 345, u namesti Ovalo v ctvrti Miraflores, mala za 17.5 solu. Velkou nemeli. My se tam dostali nejakym minibusem, kolektivem z centra porad rovne po avenida arequipa.

Žádné komentáře: