pátek 11. července 2008

Normální kokovej čaj

Ahoj z Limy!
Dnes jsem se do hlavniho mesta vratili z Huarazu. Puvodni plan, ze hned pojedeme dal do Cusca nam uplne nevysel, nebot jsme se sem dostali az kolem pul seste odpoledne a vsechny cestovky, ktere jsme meli vytipovane uz meli na dnesek plno. Koupili jsme si tedy listky na zitra na 10:00 dopoledne u spolecnosti, jejiz jmeno mi nic nerikalo. Ale neberte to za tu cenu. Za nejakych 50 solu na jednoho (na koruny nasobit sesti) nas budou vozit 24 hodin. Jak znam mistnaky, tak to bude maximalne s jednou zastavkou na curani. Holt budeme zase trenovat mocaky. Tentokrat uz mi Lima nepripada tak hrozna. Na smog jsem si celkem zvykl, svou lamanou spanelstinou a rukama nohama ukecavam ceny uplne vseho. Dneska se nam s Luckou podarilo v nasem oblibenem hostelu San Francisco ukecat privatni pokojicek se ctyrmi postelemi na 32 solu.
No a nakonec to, na co urcite vsichni cekate. Co ze ten kokovej caj? Nic! Proste normalni kokovej caj. Dal jsem si ho v Huarazu z ciste akademickych duvodu a taky proto, aby mi nebylo zle z vysky. Chutnal mi jako vylouhovana ryba. Oslazeny uz trosku lip. Nepocitil jsem krome tepla v zaludku zadne blaho a z vysky mi bylo blbe stejne, takze to asi nefunguje. Tak aspon prikladam, co nám o koce říká Wikipedie.
Mejte se a ozvu se z Cusca.

Žádné komentáře: